FortiXDR چیست و چه کاربردی دارد

۹ بازديد


فناوری FortiXDR تهدیدات پیشرفته را تشخیص می دهد و قابلیت ارائه پاسخ خودکار به این حملات را دارد و با تشخیص، مدیریت، کنترل و یا اصلاح آن ها به صورت خودکار با تهدیدات مقابله می کند. این امر شبکه شما را قادر می سازد تا سازمانی ایمن و هم سو با تهدیدات در حال پیشرفت، در اختیار داشته باشید.

بخشی از این پلتفرم، یک راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی و Multi-data-lake است که با تشخیص حوادث امنیتی با استفاده از انواع ابزارهای امنیتی (شخص ثالث یا Third party) یکپارچه سازی را انجام می دهد. برخی از این یکپارچه سازی ها شامل: امنیت ایمیل، NFGW، NDR، IAM و امنیت فضای ابری است.

مهاجمان و تهدید ها با استفاده از ابزار پیشرفته و هوشمند به edge هایی که آسیب پذیر تر هستند هجوم می برند و امنیت شبکه را مورد هدف قرار می دهند. در این میان راه حل XDR با کمک هوش مصنوعی و فناوری های به روز وارد عمل شده و سرعت پاسخ دهی در مقابل تهدیدات را بهبود می بخشند.

این فناوری (FortiXDR) در پلتفرم Security fabric محصولات شرکت فورتی نت اعمال شده است که کمک می کند تا تهدیدات به طور کامل شناسایی شده و بتوانند در مقابل هر گونه تهدیدی ایستادگی کنند و به عبارتی دست بالای دست باشند.

منبع : FortiXDR چیست و چه کاربردی دارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.