روتر میکروتیک

فروش تجهيزات شبكه

روتر میکروتیک

۲ بازديد

روترهای میکروتیک به طور کلی در دو مدل کابلی و روتر های وایرلسی تولید شده اند و امروزه در سری های جدید روتر میکروتیک دو تکنولوژی وایرلس و اتصالات اترنت به صورت همزمان استفاده می شود. همچنین بهتر است بدانید این سری از روتر ها از CPU های قدرتمندی برخوردار هستند که سبب پردازش سریع اطلاعات شده و از سرعت انتقال دیتا بهره می برند.

مدل های دیگری نیز وجود دارند که علاوه بر تکنولوژی وایرلس از قابلیت اتصالات اترنت نیز برخوردار است که در ساختار آن ها، پورت های USB قرار دارد و به وسیله آن ها می توان تجهیزات گوناگونی را به شبکه ای پر سرعت وصل کرد. برخی از مدل ها دارای چندین کانکتور ذخیره سازی با سرعت بالا برای استفاده از پایگاه داده Dude، کش proxy یا هر ویژگی ذخیره سازی پر قدرت ارائه شده است.

روترهای میکروتیک کار اکانتینگ هم انجام می دهند. این روتر ها دارای مقاومت بالایی هستند، برای مثال بعضی از این روتر ها توانایی کار در دمای 20- تا 60 درجه سانتی گراد را دارند. برای اطمینان حاصل کردن از عملکرد روتر ها LED هایی بر روی آن تعبیه شده است که سبب می شود کاربران بتوانند به راحتی تغییرات احتمالی دما را مشاهده کنند. طراحی برخی از روترها برای قرارگیری در داخل رک می باشند. برخی از روترهای میکروتیک دارای پورت اترنت Gigabit است.

روتر میکروتیک

منبع : روتر میکروتیک

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.