ماژول فیبر نوری سیسکو

فروش تجهيزات شبكه

ماژول فیبر نوری سیسکو

۴ بازديد

یکی از پرکاربردترین قطعاتی که در هر شبکه معمولا در تعداد بالا وجود دارد ماژول فیبر نوری می باشد. یکی از بهترین نوع این ماژول ها، ماژول فیبر نوری Cisco از برند نام آشنا سیسکو(Cisco) می باشد که در تجهیزات شبکه اعم از روتر و Uplink سوئیچ و شبکه های اترنت طراحی و مورد استفاده قرار گرفته است.

ماژول فیبر نوری سیسکو در سرعت های مختلفی عرضه شده اند که بسته به نوع کاربرد و اینکه در چه شبکه ای استفاده می شود متفاوت می باشد به طور مثال این ماژول ها با سرعت Fast Ethernet در صنایع کشتی رانی و حمل و نقل و همچنین صنایع دیگر کاربرد دارند.

ماژول فیبر نوری سیسکو

ماژول فیبر نوری سیسکو به دلیل سوئیچ هایی که از پورت GLC-LH-SM سیسکو SFP (نوعی ماژول فیبر نوری سیسکو) می تواند سوئیچ های سیسکوی گوناگون را پشتیبانی کند و با آنها سازگاری داشته باشد. این قطعه سخت افزاری خیلی آسان به سوئیچ ها متصل می شود. در نتیجه شما با توجه به نیازی که در رابطه با سرعت شبکه، نوع پورت و هزینه آن ماژول دارید خریداری کنید و از آن طریق پهنای باند خود را ارتقاء دهید. کانکتورهای ماژول فیبر نوری سیسکو انواع گوناگونی دارد. بعضی از ماژول ها از کانکتور RJ45 و برخی دیگر از کانکتور LC ،SC استفاده می کنند. کانکتور LC در مقایسه با کانکتور SC کمی کوچک تر است.

نحوه انتقال داده در ماژول فیبر نوری سیسکو:

نوع فیبری که در این قطعه سخت افزاری به کار رفته است MMF می باشد که سرعت آن برابر  Base-LX/LH1000 است. میانگین طول موج این مدل از ماژول SFP برابر 1310 nm می باشد.

همچنین در این ماژول فیبر نوری پردازنده ای تعبیه شده است که در حجم ۶۲٫۵ میکرومتر طراحی شده و توان بالایی دارد و قدرت ارسال آن بین 3 تا DbM ۹٫۵ و قدرت دریافت آن بین 3 تا 20DbM است.

انتقال اطلاعات در ماژول فیبر نوری سیسکو دارای سرعت  بالایی است که در پهنای باند ۵۰۰ مگاهرتز می باشد. این ماژول SFP به آسانی با سوئیچ ها یا دستگاه هایی که ورودی SFP ماژول دارند استفاده می شوند و سایز آن حدود ۵۶٫۵*۱۳٫۴*۸٫۵  میلی متر می باشد و وزن آن نیز ۷۵ گرم است که در بازار تجهیزات شبکه موجود می باشد.

منبع : ماژول فیبر نوری سیسکو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.